Is this me?

Nu var det förvisso ett tag jag skrev så jag undrar om ens någon läser detta, men men det vet man inte förrän man får en kommentar eller 2 :P

Det har gått ett tag sen senast och under den här tiden har det hunnit hända en del. En del har sett det, en del vet om det medans det finns nog ett litet gäng i närheten som inte har den blekaste aning om det.  För att formulera det hela är det väl ganska passande med de ord Malin använde igår och som många andra också sagt.

"Du ser äldre ut"

Passande ord faktist, väntar nu endast på kommentaren om att verkligen är äldre också, inte bara att jag ser gammal ut :/


Kommentarer
Postat av: Jossse

Äldre i åldern är du iaf ;) utseendet vet jag inte, det ser vi på söndag ;D

2008-06-25 @ 13:20:08
URL: http://smellsfunny.blogg.se/
Postat av: Malin

som en gammal gubbe-gammal. Lite turkig. he he he

2008-08-17 @ 21:32:22
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0