The Spider awaits me

I väntan på att jag ska kunna få kunna borsta tänderna samt att jag ska bli upphämtad tänkte jag ta och skriva lite till er.. Lite för att jag inte gjort det på ett tag, lite för att Malin inte ska hålla på igen, lite för att jag inte har något annat att göra för tillfället...

Jag finner det bra för mig nu när jag börjat jobba igen, känns som att man har nånting att göra från morgonen till kvällen. Behöver inte tillbringa alltid som döing inomhus, väntandes tills alla andra ska komma hem från sina aktiviteter som de genomfört...Ser framemot dagens arbete, jag och en riktigt skön polare till mig på jobbet ( Oskar, han gjorde min tatuering) vi ska ta och tvätta rent en av "spindlarna" på jobbet... Spindeln är en gripklo vid ett område som när den ställs upp på marken, så kan jag med inga problem ställa mig under den...
Det enda jag är smått orolig över är risken för att bli attackerad av fåglar. Det har hänt tidigare i detta yrke med andra som jag känner och när jag såg ca 10 duvor/kråkor på området igår..Jao, det blir småkul. Får försöka vara snabb med kniven eller så får vi helt enkelt söka tillstånd till att skjuta ner de jävlarna...

Har en känsla att min skjuts har kommit.. Aja, hej då!

Kommentarer
Postat av: Malin

Om du ens tänker tanken på att röra fåglarna tänker JAG DÖDA DIG. Fåglarna är ju som mina baaaaaaarn

2008-01-22 @ 12:32:01
URL: http://malicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket formellt språk du använder, det är ju nästan så man ryser av välbehag när man läser. MM, gåshud. (inte)

2008-01-22 @ 12:33:36
Postat av: sarah

PS!!!!!!!!!!!! det var jag som skrev det förra. DS!!!!!!!!!!

2008-01-22 @ 12:34:16
Postat av: Emilia

Sarah, det är nog en smula uppenbart :P haha
sorry juha att jag kommenterar till henne i din blogg.. men lycka till med fåglarna ändå!

2008-01-22 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0