Supa supa supa, bärs bärs bärs

Efter att i en vecka genomgått ett helvete pga inkompetenta arbetskamrater är jag fan glad att det är fredag... Det här med att man ska gå 10.000 steg om dagen.. Jag tror jag tog det för jag fick in i så helvete gå fram och tillbaka mellan 2 olika jobb... Det hade vart fan så mycket enklare om det från början sagt allt som vi skulle göra vid det första jobbet istället för att säga senare på dagen att man missat..Såklart jag missat, INTE FAN VISSTE JAG ENS OM SKITET SOM JAG MISSAT!!!!


Näe, tack för denna fredag, som kommer att avverkas med en innebandy match i Västergård...Men mest är jag tacksam för morgondagen..När mina fötter på storlek 42 2/3 nuddar mattan på Cinderella så har allt jag gjort denna vecka glömts bort. Bara tankarna om antalet öl, vart jag ska däcka, hur mycket pengar tappas bort, hur myckte jag kommer spy? finner sig.. Jag kommer i 24 timmar hamna i en annan värld och när jag väl kommer ut från den ska jag fan i mig sova...Tills dagarna når tisdag....


2 små saker... Jag funtar på att ge Linnéa titeln "Bästis" då den vart ledig ett bra tag nu...
Ado Leirup är fan i mig den roligaste mannen under den tid man klarar av att lyssna på honom...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Titeln är härmed min (:

2008-01-26 @ 01:38:58
URL: http://linneuslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0