Pga idioti

Jag förstår inte mig på människor vissa gånger... Jag har gjort 4 inlägg pga en person.. Jag har inte dedikerat dem till henne, jag har inte skrivit nånting om henne, jag har inte gjort som hon vill jag ska göra och det roliga är att andra inte heller fattar det... Ni som känner er träffade får säga ert, ni får gärna munhugga hur hårt ni vill, sånt biter ändå inte på mig och speciellt inte från er som nu känner sig träffade av detta. Jag har gått genom livet med det i ryggen ständigt. Era små glada miner när ni kallar mig dum försvinner nog, nu blir ni kanske lite småsura? Förutom en då, du verkar alltid hysa agg mot mig.. Jag får mer negativ respons från än positiv från er..En negativ kommentar,som "du är så dum XD" blir inte positiv bara för att skitet innehåller en smiley...

Poängen med detta.. Jag sa att jag gör det endast pga henne, inte att jag gör det för henne... Men varför ska jag göra det överhuvudtaget? Varför ska jag blogga? Mina bloggar innehåller sällan nåt, mina kommentarer är sällan positiva kommentar. Jag ser allt mindre mening med det.. Visst kommer jag nog hålla den kvar men jag börjar undra lite varför jag ska fortsätta med det...



I skyumdan av detta vill jag säga ett speciellt Hej till Mariah som jag nuförtiden endast träffar på CP...



Kommentarer
Postat av: Mariah

Men raw, vilket aggressivt inlägg,grabben!
Bortsett från min fina lilla hälsning under :D

2008-01-13 @ 19:08:42
URL: http://kittykicksass.blogg.se
Postat av: Linnéa

Jag känner mig inte träffad; men jag känner för att munhuggas.

Så; dina inlägg innehåller inte bara skit. Det innehåller delar av ditt liv och saker omkring. INTE SKIT. Så det så.

2008-01-13 @ 21:59:14
Postat av: sarah

munhugg eller inte så vill jag påpeka att "pga malin" liksom ger intrycket av att malin skulle ha något med inlägget att göra, oavsett om det var det som var tanken eller ej. dessutom funderar jag lite över varför ett helt inlägg kan handla om något som "inte rör dig i ryggen"?
jag tror du helt enkelt tog åt dig, helt i onödan dock, eftersom jag för en gångs skull inte var avsiktligt elak. men du vet, jag och din flickvän diskuterar dig ibland och det leder till en hel del interna skämt. SKÄMT. som kanske inte är roliga för omvärlden, men för mig, och det är min blogg.
Så, se det som munhugg om du vill, jag ser det som en förklaring till varför mitt hysta agg mot dig helt plötsligt gett onödigt resultat.

2008-01-14 @ 00:02:22
Postat av: Malin

Åh men Juha, kan du inte ta det med en nypa salt? Eller kanske en handfull salt. Du förstår väl att när jag skriver "kan du inte lägga till lite smileys?" Så menar jag ju inte din blogg är så ful och den behövöer smileys, jag menar det på ett hmm kul sätt? Eller nåt. Ta inte allt på blodigt allvar!
Jag ser det bara som en kul grej att du dedikerade inlägg till mig =)

2008-01-14 @ 08:38:04
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0