Hell seems like fun now

Jarå, då är man hemma efter ännu en dag i det trevliga Solnaverket.. Ingenting går upp mot att jobba på insidan av en panna i 7 timmar med 30 grader varmt. Sen blir det en massa fram o tillbaka ifall rören man suger upp all stelnad damm med låser sig..Då ere bara ut ur den 50x50 cm stora luckan, banka lite med en bit planka där vart det har låst sig med skitet.. Funkar inte det så ere bara att koppla ur de närmaste slangarna och lösa det på nåt sätt.. Sen sätter man igång igen...  Sen är dessutom maten underbar... Förutom frukosten klockan 05:15, det enda jag fick i mig mellan 05:00 och 18:00 var 3 flaskor Mer och 1 flaska coca-cola.. Jättegott...

Men nu är det slut dock, imorgon är jag ledig och ska jag fan i mig ta det lugnt... Det är jag glad för...



Kommentarer
Postat av: fredrika

hej juha :D hahaha fredrika.belindas kompis som följde med till Riga... if you remember :)? mihiii. tja iaf!

2008-01-18 @ 15:19:44
URL: http://fredrikarebecca.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ohjisses. HUVUDVÄRK!

2008-01-18 @ 16:18:02
URL: http://linneuslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0