Bilar till vänster,bilar till höger,om de stannar går jag över

Mitt senaste inlägg verkade skapa rubriker.. 4 kommentarer, vilket förövrigt är rekord men även det innebär att någon faktist läser min blogg...

Efter att ha läst igenom det jag skrev och läst de följande kommentarerna har jag fattar själv att det som jag skrev kan vara onödigt från min sida men jag är glad att jag fick det sagt. Jag borde inte ta åt mig men jag gjorde det. Jag skrev det under en aggresiv liten tid inom mig och jag behövde få ut ur mig... Det är inte så att jag hatar er, nej..Jag hatar ingen och vill verkligen inte vara på någons "svarta lista".. Jag känner mig helt enkelt trött på att bli sedd som ett objekt... Jag känner mig inte som en personen bland eran närvaro utan som ett objekt.. En som man kan ta fram vid behov och slänga iväg utan att bry sig om dess framtid..

Sen är det även det att min ord tas sällan på allvar.. Ingen lyssnar på det jag säger, ingen verkar bry sig om jag har nåt att säga. Därför blir det svårare att umgås, när man bara sitter tyst där. Jag förlorar även lusten att prata då det sällan blir diskussioner på en hög nivå utan i mestadels känns det som skvaller..

Sarah, jag försökte komma på en snäll mening här men inget kom upp i skallen...Du är trevlig...De va nog allt...

Malin, fortfarande.....Inte dedikerade inlägg....

Jag undrar fortfarande varför jag måste inkludera smileys till min blogg...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag har börjat blogga igen. Ses snart!

2008-01-14 @ 20:26:44
URL: http://linneuslife.blogg.se
Postat av: Magnus Betner aka Sarah

Haha, jag är ledsen men jag är nog faktiskt inte trevlig :P Men tack ändå, och du är lite emo i det här inlägget. Det klär dig inte.
Jag antar att det är meningen att jag ska säga något snällt också och typ ja.. Jag vet inte, men vi brukade ju komma överrens tror jag, sen började du ta åt dig av saker jag säger vilken man inte ska göra. Gör inte det.

2008-01-14 @ 22:11:06
Postat av: Magnus Betner aka Sarah

*vilket

2008-01-14 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0