Bara pga Malin

Som sagt, bara pga Malin...

Jag måste låta er veta att när jag skriver blogg är det oftast för att jag är på strålande humör och att jag klarar av saker som måste fixas.. Men på sistone har jag blivit sjukare och sjukare och nu är sjukdomen på topp verkar det som. Jag har haft det riktigt bra detta år, förutom sjukdomen såklart. Jag gick på nyårsfest i Järna, det va grymt kul och hela det avslutades med att basta, bada bubbelpool och film...  Sen blir väckt på morgonen av kompisen föräldrar, vilket gjorde det hela till en grymt bra kväll...

Men, i och med sjukdomen nu så kommer jag hålla mig lite isolerad från omgivningen.. Eller njaa.. Inomhus åtminstone..

Jag har väl inte så mycket att säga...

Juste, Emilia... Vad har hänt med din blogg?



Malin, du är så söt så, ska försöka uppdatera lite oftare så att du blir glad..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tog bort den.. kände inget behov av att skriva längre :P

2008-01-07 @ 10:42:56
Postat av: Malin

Good girliegirl

2008-01-09 @ 20:05:49
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0