Bara pga Malin, del 3

Jag skriver endast till enbart Malin, då detta blir den tredje som är dedikerad till henne.

Du vill att jag ska skriva oftare och nu har jag gjort det. Resultatet = 1 kommentar och den var från Emilia, som besvarade min fråga...

Sidovisningar gör mig inget, bryr inte om det och har verkligen inte tillräckligt med..ja vafan det nu än heter att kolla upp det.. Men en kommentar, bara ett ett kort hej eller ett argument till något jag skrev.. Då vet jag att du varit här och snokat..

Nästa gång min kära lilla Malin...Använd tangetbordet..

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha diiiiiiizz*fniZz*

2008-01-08 @ 14:26:07
Postat av: Malin

MEN URSÄKTA MIG DÅ! Good girl! Gee, jag känner mig hedrad, 3 inlägg påraken endast pour moi? :D

2008-01-08 @ 15:23:40
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0