Ett steg närmare

Jaha, efter att ha gjort ett trevligt litet besök på akuten (4 timmar totalt! woooo!) visste inte läkarna vad det är fel utan jag får komma in dagen efter och röntga mitt jävla ben så att vi får veta vad som är fel på mig... Trots en trevlig uppladdning på 3 timmars sömn (Tackar citodonet, hade inte kunnat göra det utan dig) så är jag orolig och trött... Mest trött för att jag inte orkar tänka på nåt annat än att jag har sovit ganska lite de senaste vilket INTE är bra, då jag ska genomföra ett annat test på måndag (glömt fan namnet på skitet) och dålig sömn kan mycket väl sabba mina chanser till bättre resultat, vad vet jag...


Just nu verkar det mesta gå lite åt helvete, får se när djävulen står bredvid en...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får en trevlig fredag! =)

2008-02-29 @ 07:01:24
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: Malin

Jag hoppas att jag får en trevlig fredag! =)

2008-03-06 @ 15:11:27
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0