20/02/08 05:24

Jao, då har man, efter ett stundtals lite mindre missöden i ungefär 2 veckor återgått till det fenomen man kallar bloggandet och hur jag än försöker i mitt otroligt sega skalle denna kalla ondsdagsmorgon så kommer man fan inte på ett skit att skriva om.. Gårdagen kändes mycket bättre och då trodde även jag att mitt bloggandet skulle gå bättre.. Lite synd bara att sidan inte kunde funka då..

Jag har verkligen ingenting att skriva om i nuläget för att det är för kallt och jag är för trött för att kunna tänka på nånting annat.. Jag vill till min kära P3 på jobbet och känna hur värmen från pannan värmer upp min lilla 66 kilos kropp...


Äh, det får blir mer senare idag...Var glada att jag åtminstone uppdaterat...

Kommentarer
Postat av: Malin

heheheheehahahahahAHAHAHAHAHAHA. A A heeee. Du väger 7 kilo mer än mig.

2008-02-24 @ 21:33:23
URL: http://malicious.blogg.se/
Postat av: Malin

Men respondera rååååå

2008-05-05 @ 19:11:19
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0