With Teeth

Saker och ting verkar förvärras hela tiden.. Bror min lyckades tappa bort min usb-kabel till min kamera inom ramen av 12 timmar, tack så mycket bror..Fattar inte varför jag lånar skit till honom när han sedan ändå gör nåt som innebär att jag måste ta en del konsekvenserna för det... Lånar man pengar, så tar det honom evighet innan han betalar tillbaka, busskortet som skulle lämnas tillbaka dagen efter dyker upp 1 vecka senare, då han råkade "glömma" bort det..

Jag har lovat mig själv hädanefter att inte låna nåt till han någon mera..Till slut är det jag som får lida pin för det och det är jobbigt.. Hoppas men tvivlar samtidigt starkt att min återbetalning kommer inom de närmsta dagarna. Fan ta honom...


Gårdagen var en rolig dag.. Njöt av öl och fotboll och hockey med Berlin, vi hade kul...SSK vann sin match, derbyt blev oavgjort och CP hade inget annat för sig då hade inget emot att spela upp Disturbed skivan som Berlin hade återlämnat i min ägo igen. Det va lite kul att se 18-åringar uppträda som fjollor utanför CP... Träffade på en del människor...Rosén öppnade upp mitt intresse för innebandy igen och ett samtal till en tränare kommer att göras förr eller senare..Försökte ringa min sötnos igår men hon svarade aldrig i telefonen :(

Denna dag har lite lugn, inte gjort så mycket..Mest pga baksmällan man vaknade med... Bytte mobil och idag fick jag äran (egentligen inte, blev tvingad av min far) att klippa gräsmattan.. Det va halvdant, störde mig på när det bildas gräsklumpar som va tvugna att bli borttagna innan man kunde fortsätta då skitet stannade upp varje gång det hände...Tur nog slapp jag fixa det klippta gräset, det tas imorgon men ska fan se till att jag är någon annanstans så man slipper göra hela paketet...


Insåg idag att min lillasyster är inte så jävla blåst i huvudet som jag föreställt mig...Hon har vuxit upp, är så stolt över henne...Dock får det väntas innan det blir någon gemensam festande, hennes kompisar har inte kommit till det stadiet än...Fast hon kan ju alltid...Eller nej fan, vill nog inte ha henne hängandes runt de människor jag känner...Nån gång kanske....Fast det är inte jag som avgör om hon skulle vara bjuden eller inte...Dock tror jag inte att hon skulle få mycket att göra, känns som att jag skulle vakta över henne hela tiden..


Nu har jag fan skrivit tillräckligt...HEJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: Emilia

va, var du på cp igår? :/ jag med men jag såg inte dig.

2007-09-26 @ 16:29:19
URL: http://supermarjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0