Wicked Game

Känner mig lagom slutkörd. Fotboll i 3 timmar med ett högt tempo ständigt tar fan på krafterna hyggligt. Sen när kroppen även börjar lugna ner sig så börjar man känna av smärtor man fått under kvällen.

Höll John idag(Robins och Ciccis barn idag, för er som inte vet)(Ni som fortfarande inte,strunta i det)..Vet ej varför men ett litet lyckorus gick igenom kroppen när vi hade ögonkontakt. Det gick bra också, han började inte skrika när jag höll honom..Är lite rädd med det där att hålla barn, får lätt panik...





Har nog inte mycket att säga, förutom att Mr Gibbons stod för dagens bravad... Efter att första räddat fotbollen med sina heliga, skulle han vägga fotbollen iväg. Gick inte så lyckat och bollen flög 100 meter bort..Tror nog inte att jag skrattat så mycket åt nånting som hänt i vardagen...

Nu ska jag fortsätta lyssna på mina HIM låtar och tillbringa en tid med att klara av Vector TD...

Emilia, glöm för fan inte geten nu...


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag har självklart med en get. Vi ska offra den på toppen eftersom det är då vi är närmast Gud ^^

2007-09-20 @ 08:36:18
URL: http://supermarjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0