The Beginning of The End

Fylla...     

Det är en rolig sak vissa gånger, speciellt för mig. Jag vet inte varför men när jag får till det  så blir min krogkväll nästan magisk. Det är skönt att kunna dricka utan att dro oro över vad som kommer att hända.

Gårdagen var något av det roligaste jag varit med om. Förkrök hemma hos Johan,"du är fan inte 27" och efter det gick vi till Stanley's. Där träffade jag på så många jävla människor så det e inte sant. Och ju mer tänker, desto mer människor kommer jag ihåg...

Tobbe, jag ber om ursäkt även om du inte läser denna blogg,sorry för att jag sparkade dig i pungen.2 ggr...

Det som jag nog älskar med min lilla fylla är nog mitt så kallade efterspel. För mig verkar det vara så att de sista drabbningar av natten innan sömn är raderade, så jag får vakna upp i total förvirring på vad som har hänt. Denna natt var nog det roligaste jag vart med om....

Vaknar upp....Inser att jag sovit med kläderna,aja big deal..Men vafan,inga kalsonger..Va i helvete...Fortsätter min väg..Strumpor och lypsyl på toaletten...Efter 20 min märker jag att min tröja är ut och in.

Jag förstår inte hur jag lyckas med såna bravader... Glad över att jag inte spytt iallafall..

Det som tog priset under natten va dock att jag drömde att jag va på efterfest hos en kristen kvinna med alla människor jag va på krogen igår med..




Emilia, oavgjort på våran tävling eller? Glöm inte bort Shaun of The Dead, det är alternativ idag...


Kommentarer
Postat av: Emilia

asså, ingen blev ju arresterad.. om ingen blir det ikväll heller blir det oavgjort. men malin har redan åkt :( vi får kolla nån annan film. jag tar med den vidrigaste jag har ;D

2007-09-15 @ 11:05:48
URL: http://supermarjo.blogg.se
Postat av: Mariah

Jag hittade en blogg. TJO! Hej Juha! :D

2007-09-15 @ 18:52:02
URL: http://kittykicksass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0