Suture Up Your Future

I'm gonna suture up my future, I ain't jaded, I just hate it.


Har lämnat in mer arbetsansökningar idag. Hur det går med dem får vi se sen. Varje anställd som tog emot min ansökan hade alltid något negativ att säga när jag gav dem till dem. De kan verkligen inte bara tacka o ta emot...


Vill fan ha mitt jävla busskort så jag kan ta mig till ställen utan att slippa betala pengar. Nu hade jag dock världens jävla tur, då jag sen tidigare på nåt konstigt sätt fick 150 kr extra på mobilen, kunde åka runt lite hit o dit innan vägen ledde hem igen. Annars hade jag inte kommit iväg från första början...



Aja, det jag ser framemot nu är att nästa gång jag vaknar är min föräldrar på ett plan till Gran Canaria. 1 vecka utan dem.. Min 360 är redan kopplad till 42 tummaren i vardagsrummet. Sen blire bara åka av vissa dagar...



Träning idag, 21.00-22.30...Yeah, very funny...

Kommentarer
Postat av: sarah

jävla killar alltså, PARTY säger vi, tv-spel säger dom >.<

2007-09-13 @ 10:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0