Sleepwalking Past Hope

Varför gjorde inte jag detta under dagen. Har fan för mycket som ska göras just nu...Tvätten ska hängas,disken..Disken skulle jag ta imor ja, bra...

Summering av gårdagen: Bra..


Det dracks, det åts, det spelades, det skrattades, det kollades, det spilldes, det blöddes....

Ja, gårdagen var rolig. Emilia,Sarah, Linnea,Corrine och moi tillbringade ett antal timmar hemma hos mig igår.
Lollo was missing in combat...

Kommer inte ihåg så mycket nu men jag vet att vi hade en rolig tid och att jag och Linnea var de enda som faktist gjorde det som vi skulle göra från första början, nämligen kolla på en film...

Vi såg Natural Born Killers och vi båda höll med om att det var en bra men sjuk film.. Lätt värd att se om någon dag. Vi skulle sett Tallatega Nights: The Ballad of Ricky Bobby men när klockan är 01:40 så blire lite, njaa jag tror inte det..

Denna dag har jag tillbringat med min älskade Corinne, vi har dock inte gjort så mycket.. Långsam dag...
Vi kommer dock att titta på Old Boy och dricka hemmagjorda milkshakes... Sen blire natti natti för imor har vi en stor dag... Vad det är får ni gissa...Annars kan jag avslöja det imorgon åt er...Vid någon tidpunkt när jag kan..


Mariah, är det Mariah som jag o Emilia träffade utanför Stanley's i lördags? Hej isåfall,hur är det? Hur hittade du hit föresten?

Om inte, hej Mariah,hur är det? Hur hittade du hit föresten?


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag gissar på att ni ska skaffa matchande tatueringar av mig när jag gör tummen upp på era ryggar! Det är sött av er ^^

2007-09-16 @ 23:48:30
URL: http://supermarjo.blogg.se
Postat av: Mariah

Hej, jag det är jag Mariah, den Mariah! haha! Det är bra med mig, hur e det själv? :D jag hittade dig via Malin och Emilia såklart ;D
peace out!

2007-09-21 @ 19:22:39
URL: http://kittykicksass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0