Homesick Boy

Försöker ta reda på hur den här dagen kan vända till min favör för just nu är det lite dåligt...

Det börjar med att jag vaknar 13:01, bara 5 timmar efter min planerada uppväckning...Jag strunat i det och drar iväg för att äta frukost...Rostat bröd ska de bli.. De 2 första bröden går bra men sen...

Efter att ha rostad 2 andra bröden och smörat in dem tar jag dem till bordet och börjar äta..Halvvägs på ena märker jag att glömde kalkon..De 2 sista börjar bra..Börjar lägga smör på ena innan jag ens rostad dem..Han dock inte med mycket så de e ok..Efter rostningen lyfter jag dem till köksbänken och släpper taget så de ramlar ner..När jag sedan ska dra undan händerna drar jag med mig det ena brödet...Höll på att få panik under frukosten...


Sen ska jag senare idag, när jag väl lämnar rummet eller någon av mina föräldrar säger till, kratta gräset..Fick göra det till slut ändå..Det värsta med det hela är att jag måste klippa gräset 1 gång till när jag krattat för att gräset hade fått växa så mycket under en period..När jag väl klippt igen måste jag än en gång till kratta det...


Jag vill skada mig eller något liknande...

Kommentarer
Postat av: Perra

Men Joha! Var det inte tidsfördriv du ville ha? Då är krattan din bästa vän, right? ;)

2007-10-08 @ 23:23:48
URL: http://perrolitos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0