Hangin' Tree

Ok,kom nyss tillbaka från tandläkaren..De va jättekul!!!


Fan heller...Det va nog en av de värsta besöken jag vart med om..Kommer in dit och sätter mig ner på stolen,i väntan att han bara ska kolla mina tänder. Stolen åker nedåt, sedan säger han till mig...

- Då tar vi och lagar dina tänder..


VA!! Blev lite chockad, hade inte fått veta nånting av detta...Aja, tack gode Gud för bedövning, även om jag nu känner mig som retard i ansiktet..Mina tänder, 2 stycken blev lagade, känner sig som förr nu och jag kan återgå med mitt liv nu.. Får hoppas att bedövningen släpper sig snart, ingen lust att gå runt med en känsla att ansiktet svullnat upp...

Kommentarer
Postat av: Kim

Kul att du skriver låtnamn som rubrik :) Väldigt personligt

2007-09-27 @ 15:17:57
URL: http://kimbellander.blogg.se
Postat av: Kim

tack =) Alltså, det är colym i botten så att det inte ser så platt ut, och det tror jag bara funkar på långt hår. Men jag kan göra ett kill-tips sen! Hur man får volym i kort hår!
Jo, vad jag såg så hade du låtnamn som rubrik, t.ex. hangin' tree, land of confusion osv. Det tyckte jag var kul och bra!

2007-09-27 @ 17:37:19
URL: http://kimbellander.blogg.se
Postat av: Kim

Alltså, jag är ju inte vegetarian, degen och osten är ju fortfarande inge bra. Men tog en sallad, och det är faktiskt lika gott och mättande =)
Ja, det klassas väl som kort hår, men gnugga in hård vax så blir det nog bra ska du se!

2007-09-27 @ 21:54:05
URL: http://kimbellander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0