Goodnight


Innan jag börjar, hej Mariah...


Denna dag är något av de jobbigaste jag varit med om...Gjorde inget på morgonen,gjorde inget på förmiddagen, inget på eftermiddagen, etc etc, ni fattar vart jag vill komma eller hur?

Jag har visserligen skickat in en ansökan, men så? Visst det är en bra sak men det gör inte min dag roligare...Dagen hade blivit roligare om jag hade fått ett jobb...

Aja, får väl glädja mig åt nånting iallafall? Knappt, det finns få saker just nu jag ska vara glad över...Dessa dagar jag upplever är fan jobbiga och när man får flera likadana dagar är det nästan som tortyr..Men så kan det gå när man väljer att sitta still och inte göra nåt åt saken.. Man blir den där människan med inget liv, den som sitter inne,isolerad från andra.

När det blir långa dagar för mig brukar jag oftast gå ut eller liknande,kanske ta nåt äta eller dricka på Nova,(stället är billigt och gott samt man träffar vissa gånger andra man känner) bara för att döda tiden.. Men som sagt, när man sitter på sin röv och låter den formas in i stolen så får man inte in några pengar...Inga pengar, ingen jävla mat...

Att kunna ha nåt att göra medans alla andra man känner jobbar/skolan/gör nåt annat är viktigt för mig för jag har fan problemen med att sitta still och göra inget...Jag blir fientlig, irriterad, grining och ett jävla pain in the ass åt alla...
 
Vill inte ha det så nån mer... Jag vill bort från hemmet..


Kommentarer
Postat av: Mariah

Hej på mig mig, hej på dig!
Att skaffa jobb nuförtiden suger hårt. Vet flera krakar till vänner som springer runt utan arbeten.
Det är tuffa tider! ;(
Men vinden kan inte alltid blåsa åt samma håll :D
Lycka till!

2007-09-22 @ 01:11:53
URL: http://kittykicksass.blogg.se
Postat av: Mariah

Jag länkade dig på listan på min blogg nu,så att du vet. Håller så dåligt reda på andras bloggar annars när de inte kommenterar :D hoppas de e OK ?

2007-09-22 @ 08:11:40
URL: http://kittykicksass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0