Go With The Flow

Såg Death Proof idag... Skön film men handlingen var lite seg..Älskade Kurt Russel som Stuntman Mike..Inte för det han gjorde, men mest för hans attityd och stil...Lite sjuk snubbe, schysst bil hade han iallafall...

Corinne påpekade förut på att jag inte läser några böcker på fritiden..Det stämmer ganska bra, därav har det lett till att jag gick förbi biblan idag och hämtade en bok som jag reserverat..Stefan Einhorn - En Dold Gud...
Hur bra den är återstår att se..

Lyckades lämna in 4 jobbansökningar idag, trots mycket klagomål från mig själv om att jag inte orkade göra det. Till slut fick jag min röv iväg och ansökningar har nu lämnats på diverse sportbutiker..


Har det ganska tråkigt annars då min ekonomi ligger på 1 krona...Kommer inte långt på det..Därför skulle jag uppskatta tips från människor på saker man kan göra för att döda tid...



Tävling!!!!!

Lägger upp en textrad som är översatt till svenska...Den som lyckas veta vilken låt det är vinner 1 kram...

"Vi får några regler att följa,
den där och den här,
dem här och dem där,
ingen som vet.

Vi får dessa piller att svälja,
hur dom fastnar,
i din hals,
smakar som guld"


Lycka till!!!


Kommentarer
Postat av: malin

amen, queens of the stoneage. Noone knows. LÄTT

2007-09-26 @ 21:47:44
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0