But Honestly

Jag har länge tyckt om Foo Fighters, lyssnat på deras låtar osv..Men jag har inte varit så här fascinerad av dem som jag är nu..Jag kan fan inte få nog av dem..Deras senaste album, Echoes, Silence, Patience & Grace är enligt mig helt underbart...Jag kan inte få nog, jag älskar varenda låt som finns. Jag lyssnar på dem på min mp3, jag lyssnar på dem när jag är hemma.. Jag har blivit besatt helt enkelt. Och jag älskar denna besatthet..

Foo Fighters föder mig just nu och jag är långa vägar från att vara mätt..Mina vänner, eller njaa..Ni människor som orkar vara med mig, jag ber redan nu om förlåtelse för jag kanske vissa gånger hamnar i egna tankar eller att jag bara helt enkelt börjar predikera om Foo Fighters...Men just nu är Dave Grohl min Gud och jag tänker fortsätta lyssnar på honom och de ord han säger...


http://www.youtube.com/watch?v=DKhnmUdmz74


Kommentarer
Postat av: jossse

åååh dem är grymma ;D

2007-09-25 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0