Soldiers of The Wasteland

Undvek bloggen igår, kändes som bäst så...Lördagen var en rolig dag, söndagen inte lika rolig...

Alltså, jag drar fan det kort, jag pallar fan verkligen inte att skriva om allt som hänt...

Lördag = Hockey, bira, dricka hos Emilia, Emilia och Malin försökte äckla mig vilket de misslyckades med. Dock var de 2 elaka mot med sen senare...Däckade till slut...

Söndag = Chockvakna på soffan, bakis, kroppen skakar, går hem, äter,sover,äter,sover. Sen senare mot kvällen träffade jag min älskling.

Måndag = Vaknade 06:00, kanske sovit 3-4 timmar eller nåt sånt..Gick med Corinne till bussen, gick hem, gjorde frukost, småsurfade på internet innan jag skrev blogginlägg...


Vad denna dag bjuder på får se..Har inte så värst mycket i tankarna men nånting blir det alltid..


Emilia! Jag har gjort klart Stephen Lynch men kom ihåg avtalet...


Som Peter Jihde brukar säga : It's awesome....


Kommentarer
Postat av: Emilia

Japp, i remember. Vi kan ju kolla på den med sarah och corre på typ fredag eller ngt och käka chips eller morotstavar eller något? vore najs.

2007-10-01 @ 14:17:28
URL: http://supermarjo.blogg.se
Postat av: Emilia

vet inte. vi får väl klistra fast dom i en soffa.. eller supa ner dom först.

2007-10-01 @ 20:07:06
URL: http://supermarjo.blogg.se
Postat av: karin

som hon svara på din fråga. vi gick i samma klass i wasa..

2007-10-01 @ 21:48:11
Postat av: Emilia

haha.. ja eltejp funkar nog skitbra. annars har jag sprit som jag ändå inte ska dricka upp :P

2007-10-02 @ 09:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0