Map Of The Problematique

Jag tror jag måste ge mig en själv klapp på axeln efter dagens bravad.. Jag vet inte hur jag lyckades men på nåt sätt så gjorde jag bara det. Åkte till stan idag för att köpa mössa, vantar och halsduk. Inget mer, jag skulle endast ha dessa 3 saker...

Det slutade med att jag kom hem med dessa 3 saker och ett par byxor, en t-shirt, en tunn långärmad och stickad tröja. Jag som trodde att jag aldrig skulle falla offer för impulsivköp men ack så fel jag hade...

Har inga goda nyheter med min dator då inte ens min far kunde hitta felet på den.. Hoppas det ordnar sig snart...

Fick trevliga nyheter från far min dock då jag ska jobba nästa vecka. Mycket trevligt, då får man inte lite pengar igen.. Nackdelen är att chansen till att åka upp till Stockholm på måndag för Au Pair mötet blev mycket mindre då mitt jobb gör så att jag inte är hemma förräns vid 16:30..Mötet kickar igång 17:30...Lyckat...


Vet inte varför men har en konstig känsla av ensamhet just nu...

Adios!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Järna? Stadsdel utanför södertälje? ring a bell?
;)

2007-10-13 @ 20:16:03
URL: http://supermarjo.blogg.se
Postat av: Emilia

sami ^^

2007-10-15 @ 22:56:30
URL: http://supermarjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0