Into The Ocean

Var vänlig gå förbi gå, inkassera 1920 kr...

Idag gick jag genom dag 1 med att jobba för ISS, ska jobba imorgon med. Men sen räcker det. Kanske en annan dag men inte den närmsta.

Lönen där förmisso är bra men jobbet är tufft och tiderna man måste anpassa sig är knäckande..Upp klockan 5, bilen hämtar dig 6, börjar jobbet klockan 7, avsluta jobbet klockan 16:00, kommer hem vid 17:00...12 timmar går åt och det är jobbigt, man märker det i kroppen vid slutet av dagen och det är inget jag föredrar.
Dessa 2 dagar gör jag endast för pengarna just nu och att min brorsa är sån tjatkärring inom detta...

Det är en av de anledningar jag ogillar att jobba där, för att min brorsa hela tiden ska klaga o tjura över min arbetslöshet. Jag stör mig som fan på det och alla som hela tiden ska påpeka det..Jag vet att jag inte har ett jobb, jag vet att det inte är bra, jag vet att jag borde skaffa ett.. 

Men när alla ska hela tiden ska bara klaga över att jag inte har ett jobb gör inte saken bättre. Tror du det är kul att varenda jävla dag man får höra att man inte kommer komma nånstans för att man inte arbetar?

Jag börjar bli less och ignorans av min broder börjar ta sig till en gräns. Jag vill kunna jobba, men jag vill jobba med nåt jag vill jobba med och det som finns på ISS har nästan aldrig funnits inom mitt intresse. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0