Hella Good

Working man, that's me.. Andra dagen avklarad. Nu är endast 3 dagar kvar om inte lördag blir jobbdag också.

Pumpad på kaffe är man, då man jobbar 12 timmar... Vakna 05:00,b börja jobbet 07:00, sluta jobbet 19:00, va hemma mellan 19:30 och 20:00...

Även om tiderna är lite "fyfan" över det hela så har jag inget emot det. Jag gillar jobbet jag gör, fast det kan bli jobbigt som fan om utrustningen går sönder och du måste klättra upp för rör för att få bort stenhård ihoptorkad aska...


Jobba veckan ut, gå på konsert på söndag...

Muse, Hovet...


Skönare arbetskamrater kan man heller inte heller ha... Hur jävla kul som helst att inleda en diskussion med en snubbe som heter likadant som jag och att varje mening innehåller vårat namn minst 1 gång. På finska dessutom, stackars svennar som kan bara stå bredvid och stirra...

Sen har vi våran okända magiker som har någolunda dugliga språkunskaper i svenska och finska... Vi ville köpa in en tolk men det blir dyrt...

Tror vi spelat "Sjuan" minst 30 gånger under 2 dagar... Det finns inget bättre än kafferasterna... Möjligen lunch..

Kollade på nya datorer idag då min gamla med andra kan klassas död.. Tråkigt att veckolönen åker direkt på nya dator men men, det kommer en ny vecka efter denna. Om man jobbar är nog en annan sak...

Nu e fan mina armar för trötta efter skrivandet.. Återkommer på onsdag/torsdag...Beror på om man får tid...


Bon Voyage!"

Kommentarer
Postat av: jossse

du har inte kollat om det är typ moderkortet som gått sönder?

2007-10-18 @ 15:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0