Hate Me

Joo, då det mesta jag skrev igår kan dra helt enkelt...

Har tagit upp jobb på TSS(hade fel på namnet,glömde det) och är från och med idag timanställd där. Finns det jobb, så finns jag där. Så enkelt är det. Jag gjorde detta beslut efter fått höra kloka ord från käresta igår men inte lyckas tränga det i skallen.

Mycket det hon sa stämde in och jag inser fördelarna med det nu. Tack Corinne.

Får helt enkelt se hur mycket jobb det blir på vardagarna, annars kan jag hoppa in helger vissa gånger och få lite över 5000 kr för 24 timmars jobb på 2 dagar...Fett fränt yo!


Livet verkar bli lite bättre nu, får se hur länge det håller...

Kommentarer
Postat av: Perra

Grattis til jobbet :) Nu skall du passa dig för att springa in i väggen bara; moderaterna tillåter oss inte vara sjuka!

2007-10-08 @ 23:30:26
URL: http://perrolitos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0