Does It Matter?

Jag går rakt på sak nu och undrar. Alla ni som är ute på krogen osv, läser ni LT?

Jag tycker att ni borde göra det idag, mest pga att den idag förklarar situation Stanley's.. Den så kallade vattenskadan är falsk då de fifflat med sina skatter och fått sin alkolicens indragen. Jag skrattar åt dem, för att de gör sånt misstag. Stanley's är en av de populäraste krogarna vi har i S-tälje, det är ett alternativ för många jag känner. Visst vore det tråkigt om de nu inte skulle kunna fortsätta med att sälja alkohol, men sånt händer väl när man ska hålla på fiffla.

Fast när man läser vidare får man ju läsa lite motargument från en av del-ägarna. När ens starkaste argument är att man säger att den så kallade spionen var full, så tror jag inte att det komma gå så värst bra..





Liten tävling, försök gissa vem som skrivit den där låttiteln..Inte så enkelt om ni frågar mig...

Blue October - Foiled // Lätt värt att skaffa, rekommenderar starkt.

(Oroah dig inte Sarah, inte jag som själv skaffa utan fick tipset från en snubbe som spelar i ett band och är musikalisk duktig)

Kommentarer
Postat av: Mariah

blue october e skitbra!

2007-10-03 @ 13:55:38
URL: http://kittykicksass.blogg.se
Postat av: Emilia

staleys hade folk därinne idag, och dörren var öppen.. men de serverar ju mat också så..

2007-10-03 @ 20:36:26
URL: http://supermarjo.blogg.se
Postat av: Anna

äsch. alla i krogbransen fifflar. dom byter ägare och sedan är det bara att börja om från början...

2007-10-04 @ 00:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0