American Idiot

Jag känner mig lagom borta just nu.. Har haft en ganska lång dag och skulle nog somna om jag blundade för länge. Efter att ha tillbringat tid på badhuset med Emilia, Corinne, Sara och 2 småttingar vid namn Hanna och Axel så gavs det sedan iväg till Järna med Corinne för att äta lunch med Robin, Cicci, Emma och Emelie...

Sen åkte man hem igen och nu har man varit hemma sedan ett tag tillbaka.. Dock är det lite surt för mig min dator verkar inte få in nån signal och går inte igång och jag kan inte kolla på tv då min boxer eller vad det nu än är verkar inte funka...Så det finns få saker jag är kapabel till och det börjar bli lite tråkigt. Sömn blir mer och mer frestande ju längre jag måste stå ut...
 

Börjar bli lite självmordsbenägen. Eller njaa, uttråkad åtminstone...



Kommentarer
Postat av: Emilia

tack igen för att du tog hand om axel idag :) han ska köpa en glass åt dig någon dag. eller det lär väl bli jag :P haha.

2007-10-12 @ 19:59:09
URL: http://supermarjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0