This Cocaine Make Me Feel Like I'm On This Song

Spelar fan ingen roll vad du gjort, jag har haft det jobbigare på jobbet än du...

Vakna 04:45 Tisdag Morgon...

Bilen kommer 06:00

Börjar jobbet 07:00

15:15 får jag veta att jag ska jobba övertid...Skulle slutat 16:00 annars...

EFTER 03:00 ÅKER JAG HEM!

Kul, sen är det hem o sova för att vakna 07:00 och börja jobbet återigen klockan 09:00...


Har de 3 senaste dagarna tillbringat med att åka fram och tillbaka med en lastbil för diverse saker och jag börjar tröttna på det... Kommer be om något annat om jag får göra det igen..


Kommer göra den där lilla saken med 7 sanningar inom några ögonblick, ska bara fylla på magen innan dess...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0