Low on health, heal me ffs!

Tisdagen och onsdagen var 2 dagar som gått och sabbat för mig :/

Vaknade idag med huvudvärk, kroppsmärta lite här och där och dålig känsla överhuvudtaget :(

Det ledde till att jag ringde in mig sjuk och likaså imorgondagen stannar jag hemma. Får då ta och bli frisk så jag orkar helgen.

För på helgen ska jag till Riga!!!! :D:D:D:D

Jao, det blir dricka, det blir dansa, det blir spela, det blir minneslucka :P

Lite julhandel tar jag också för då får jag 2 flugor i 1 smäll.. Hur mkt jag kommer köpa återstår att se :S
Annars fixar jag det när jag får lönen den 20/12...

Nu ska jag försvinna för en stund..Återkommer imorgon..Eller idag...


Kommentarer
Postat av: KimJ

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-22 @ 16:17:24
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0