Just for Malicous

Ett par saker att säga:

1: Ska ge upp låtnamn på inläggnamn, orkar inte leta hela tiden

2: Denna är tillägnad till Malin, Party Prinsessan XD




Veckan har gått snabbt, förutom gamla goda fredag som verkar vara för evigt :/

Har haft en ganska lugn vecka med lite att göra, tjänat in en del pengar så det  e bra som fan för kan man supa ner Malin på krogen nån dag med 3 raka 6cl Tequilas, haha :D

Nyss hemkommen dock från en trevlig lunch med Idol-Danne, Mattias, Malicous och Mörkrets Drottning (<--Vi bestämde oss för det en dag, get used to it).. Saknar dock smeknamn till Mattias då jag endast känt han i 4 timmar och 20 minuter :P

Trevlig kille var han iallafall // 2 Thumbs Up


Nu ska jag döda tid, då jag har match 17:45 i Västergård och om ni som läser detta har ingenting att göra vid den tiden, kom gärna och kolla på. Alltid trevligt att ha lite stöd, även om ni inte vet vad laget heter :D




*-* This Blogg is dedikerad for Malin *-*




Kommentarer
Postat av: Malin

malicious, om jag får be ;) Alltså, Juha, FRAMSTEG! Du skriver MED smileys :D :D Fan det där med att supa ner Malin låter hur bra som helst också :D haha

2007-11-19 @ 16:44:51
URL: http://malicious.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahaha vafan! Mörkrets drottning? ;D

2007-11-26 @ 16:01:06
URL: http://supermarjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0