Eve Of Destruction

7 sanning om mig själv..



1. Dricker endast öl för att verka manlig men vill beställa rosa,röda, gröna blåa drinkar lika mycket som ni

2. Brukar börja böga mig när jag fått i mig en mängd alkohol

3. Blir lätt skitsur på människor när de drar på fest o sånt utan att bjuda mig.. Har många tankar angående det där. Finns ju det att det kanske inte går eller att de inte vill ha mig där eller sånt.. Men sen är det så att jag har ju faktist ingen rätt bara komma till någon ... Jag osäker, jag vet inte vad jag ska göra...

4. Lider av höjdskräck.

5. Saknar riktiga vänner. Alla som känner mig ska inte ta illa upp men jag har verkligen få vänner som jag känt i flera år tillbaka som jag umgås med. Även de som jag nu känner umgås jag verkligen ytterst lite med eller ingeting . Jag känner mig inte som individ utan som Corinne's pojkvän.. Jag umgås sällan med samma folkgrupp utan henne.

6. Osäker på livet vid vissa tillfällen..

7. Blev mobbad mellan årskurs 6-9...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0