Eiskonfekt

Öhm..ja, hur ska man börja?

Jag va och såg Arn igår mer Linnea.. Grymt bra film, gillade den skarpt.. Man kunde verkligen se att de hade storsatsat på denna film och det fan tackar jag för.. Det hade vart en TV-film annars..

Både jag och Linnea hade tidigare konstaterat att vi saknar nånting som saknar sociala förmågor vilket ledde till att hon och jag gick på bio.. Dock kom vi fram till att eftersom 2 osociala människor umgås med varann så är man fortfarande lika osocial, vilket innbär att vi är körda...

I jakten på en nyårsfest har man än så länge kammat noll, vilket suger lite då det 5 jävla dagar kvar! Jag måste allvarlig talat hitta nånstans att gå för att min så kallade "reservplan" är inte nåt jag vill genomföra...Bara tanken skrämmer mig och då skulle jag nog hellre sitta hemma och supa..Vilket jag förövrigt genomförde på julafton och jag hade en ganska rolig baksmälla efteråt :D

I jakten på festivaler har jag dessutom bestämt mig för Arvika. Thats it..


Kommentarer
Postat av: Emilia

Men skulle inte du på fest i järna eller var det var? :/

2007-12-26 @ 21:42:12
URL: http://supermarjo.blogg.se
Postat av: Emilia

var väl mer att vi inte känner någon alls där som kändes tråkigt.. utom du då. men vi hittar på något annat!

2007-12-27 @ 20:59:21
URL: http://supermarjo.blogg.se
Postat av: Linnéa

Mitt nyårslöfte är att bli mer social.

Idag har jag hela dagen legat hemma på soffan alternativt suttit på trappan med en cigg i handen.

LYCKAT LINNÉA! ;P Men jag skyller på bakfylla.

2008-01-01 @ 20:39:03
Postat av: Malin

hahahahahh. Eller oj jag menade hade du kkul igår eller? :)

2008-01-01 @ 22:59:24
URL: http://malicious.blogg.se/
Postat av: Malin

ursäkta mig herr juha men jag ger dig en massa sidvisningar heeeelt i onödan när du aldrig uppdaterar.. skärpning unge man.

2008-01-06 @ 14:14:18
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0